عابدینی قراردادش را با داماش فسخ کرد
نوشته شده توسط : مارال

مدیر عامل داماش همچنین درباره کناره گیری‌اش از مدیر عاملی داماش توضیح داد: من قراردادم را فسخ کرده‌ام اما عده ای خبرسازی کرده‌اند که من برگشته‌ام. من با باشگاه داماش قرارداد دارم و طبق قانون برای فسخ آن باید یک ماه قبل اعلام کنم. استعفا هم مطرح نیست که آقایان آن را بپذیرند یا مخالفت کنند. من هر وقت که بخواهم بروم، یک ماه قبل‌اش تسویه حساب می‌کنم.

 

وی ادامه داد: 15 روز پیش به صورت شفاهی اعلام خداحافظی کردم اما آقایان گفتند نمی‌پذیریم. اما چون استعفا نیست پس نپذیرفتن معنایی ندارد. من دلایلی برای فسخ دارم و دیگر به جایی رسیده‌ام که نمی‌توانم کار کنم. برنامه ریزی شدیدی شده و مشخص است که داماش کدام بازی را می‌برد و کدام بازی را می‌بازد! دلیل‌ام هم مسائل مالی است. آقای قوی دل گفت تا آخر ماه پرداخت‌هایی انجام می‌شود تا مشکلات رفع شود اما از آن روز تا به حال نه اتفاقی افتاده و نه تصمیم من عوض شده است.

 

عابدینی همچنین اظهار کرد: انگار بعضی‌ها خوششان می‌آید که عقده‌های درونی چندین ساله خود را بگشایند و من هم می‌دانم از کجا خط می‌گیرند. آدمی نبودم که بله قربان گو باشم و سرم را پایین بیندازم. به همین دلیل دشمن زیادی دارم. هر کسی دشمن نداشته باشد مرد نیست. البته گاهی اوقات این دشمن هم مرد است و گاهی اوقات نامرد. من فردا (شنبه) با فدراسیون فوتبال جلسه دارم و تکلیفم را با آقایان مشخص می‌کنم. اگر حرف ما را قبول کردند، باید هرچه سریع تر تصمیم گیری کنند و در غیر این صورت باید اشتباه ما را ثابت کنند تا سکوت کنیم.

 

وی ادامه داد: ما هم مدارکی داریم و تصاویر می‌گوید تیمی که با من بازی دارد به گونه‌ای با آن برخورد می‌شود که بازیکن خوبش بی جهت اخراج شود، فقط به خاطر اینکه هفته بعدش مقابل تیم مورد علاقه آقایان بازی دارد. این چه معنی می‌تواند داشته باشد؟ این در حالی است که تیم بنده هم نباید تحت هیچ شرایطی برنده شود. در سه بازی اخیر اجازه نمی‌دهند ما ببریم. با وجود چنین شرایطی مصر هستم تا بر اساس قراردادم حساب و کتاب‌ها روشن شود و از محضر آقایان مرخص شوم. دلایل دیگری هم دارم و گفتنی نیست. به هر حال من که با داماشی‌ها پدر کشتگی ندارم اما شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانم ادامه بدهم.




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ورزشی , آخرین خبرهای ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: